امروز برابر است با :1403-02-25

تعطیلی معادن شن و ماسه منوجان؛ شرکت نفت سوخت نمی دهد

تعطیلی معادن شن و ماسه منوجان؛ شرکت نفت سوخت نمی دهد

به گزارش پایگاه خبری توار، معادن شن و ماسه منوجان بعلت تامین نشدن سوخت دستگاهها و کامیونهایشان بیش از چهار روز است که تعطیل شده اند . جایگاههای سوخت ، اعلام کرده اند دیگر به این کامیونها سوخت نمی دهد .اینطور که شرکت نفت گفته ، کامیون داران باید برای تایید سهمیه سوخت ، مدارک خود را به این شرکت ارائه نمایند.این درحالیست که ابتدای سال جاری کامیون داران مدارک خود را به این شرکت تحویل نموده و ضمن تایید مدارک، سهمیه سوختی مورد نیاز را تامین می کردند و مشکلی وجود نداشت اما حدود چهار روز است که مجددا سوخت کامیون های معادن شن و ماسه قطع شده که این موضوع هم شهروندان را با مشکل مواجه ساخته و هم معادن شن و ماسه ،کامیون داران ، رانندگان و کارگران این معادن را با ضرر و زیان روبرو کرده است.

یکی از معدن داران در گفتگو با جبار زارعی می گوید : با اینکه معادن ما همیشه تحت نظارت بوده و معدن فعال و مشغول ارائه خدمت به مردم است و مدارک را نیز تحویل داده و مورد تایید قرار گرفته اند اما باز هم جایگاه داران ، سوخت به کامیونها و دستگاههای ما نمی دهند . وی اضافه کرد با هر یک روز تعطیلی معدن علاوه بر مشکلاتی که برای مشتریان ما و تعهداتمان پیش می آید ، میلیونها تومان متحمل ضرر و زیان می شویم . این معدن دار گفت متاسفانه به هریک از مسئولان در شهرستان هم مراجعه کرده ام پاسخ مناسبی دریافت نکرده ام .

وی گفت: با این وضعیت، یک معدن که با میلیاردها تومان هزینه ایجاد شده و برای چند نفر ایجاد اشتغال کرده و در حال خدمات رسانی به مردم است اما از سوی مسئولین حمایت نمی شود.

🖋️#جبارزارعی/پایگاه خبری توار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *