امروز برابر است با :1403-02-27

تجلیل از خبرنگاران جهادی شهرستان رودبار جنوب به همت بسیج سازندگی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب:

🔸خبرنگاران سرباز خط مقدم جهاد تبیین هستند🔺فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب گفت: خبرنگاران سرباز خط مقدم جهاد تبیین هستند و حرفه‌ی خبرنگاری از شان و جایگاه ارزشمندی برخوردار است که جامعه نیز به این جایگاه نیازمند است.

⭕به گزارش پایگاه خبری جازنیوز ، همزمان با روز خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران جهادی شهرستان رودبار جنوب به همت بسیج سازندگی سپاه برگزار شد.

✅اسلام حاجب فرمانده سپاه ناحیه رودبار جنوب در نشست خبری و تجلیل از جهادگران عرصه رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار اظهار کرد: اهمیت کار اطلاع رسانی و خبرنگاری بر کسی پوشیده نیست و جهاد تبیین رسالت دینی، ملی، انقلابی و حرفه‌ای خبرنگاران است.

✅ فرمانده سپاه رودبار جنوب با اشاره به نقش معنویت در سعادت انسان گفت: اهالی رسانه با قلم فرسایی در حوزه جهاد خدمت، جهاد امید و جهاد تبیین قلم برداشته و به عنوان افسران پیش رو در جنگ نرم در این عرصه تلاش کنند تا در عصر جنگ شناختی و ادراکی نیز نقشه‌های شوم دشمن نقش بر آب شود.وی با تاکید بر اینکه باید خطر و نقطه حمله دشمن را بشناسیم، افزود: باید برای ایستادگی مقابل دشمن برنامه داشته باشیم و امروز کار اطلاع رسانی و خبرنگاری یکی از مهمترین جبهه‌ها در افزایش امید در جامعه و روشنگری است.

✅فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب تصریح کرد: خبرنگاران سرباز خط مقدم جهاد تبیین هستند و حرفه‌ی خبرنگاری از شان و جایگاه ارزشمندی برخوردار است که جامعه نیز به این جایگاه نیازمند است.به گزارش صدای رودبار جنوب در این نشست که به مناسبت روز خبرنگار در حوزه شهدای زهکلوت با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب برگزار شد از جهادگران عرصه رسانه در شهرستان‌های رودبار جنوب و جازموریان تجلیل شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *