امروز برابر است با :1403-02-25

قتل چهار نفر در یکی از روستا‌های منطقه تیاب شهرستان منوجان

دادستان منوجان:قتل چهار نفر در یکی از روستا‌های منطقه تیاب شهرستان منوجان

به گزارش روابط عمومی دادگستری منوجان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از قتل چهار نفر در یکی از روستا‌های منطقه تیاب این شهرستان خبر داد و گفت: رد پای اختلافات شخصی در این پرونده وجود دارد و اعلام نتیجه قطعی منوط به دستگیری عاملان این جنایت است.

مصیب آسیابانی در تشریح این خبر افزود: مقتولان همگی مرد و اهل و ساکن یکی از شهرستان های مجاور منوجان می باشند که دو نفر از آنها پدر و فرزند و دو نفر دیگر نیز خواهرزاده یکی از مقتولان هستند.

وی ضمن اشاره به این مطلب که این افراد با استفاده از سلاح جنگی به قتل رسیده اند، تصریح کرد: این درگیری در یک منطقه کوهستانی و صعب العبور و به دور از منازل مسکونی روستا رخ داده و عامل یا عاملین قتل نیز اقدام به فرار کرده اند .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان ادامه داد: پرونده مربوطه در شعبه بازپرسی در حال رسیدگی و تلاش جهت شناسایی و دستگیری متهم یا متهمین این پرونده ادامه دارد.

آسیابانی از مردم خواست از توجه به هرگونه شایعاتی خودداری کنند و دستگاه قضایی پس از بررسی های تخصصی و شناسایی عامل یا عاملان این جنایت، نسبت به اطلاع رسانی درباره جزئیات آن اقدام خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *