امروز برابر است با :1403-02-08

انتصاب امام جمعه رودبار جنوب به‌عنوان رئیس هیئت امنای ستاد عتبات عالیات شهرستان

انتصاب امام جمعه رودبار جنوب به‌عنوان رئیس هیئت امنای ستاد عتبات عالیات شهرستان

به گزارش خبرنگار صدای رودبار جنوب، گرد همایی مدیران اجرایی، هئیت امنا و خادمین ستاد بازسازی عتبات عالیات روربار جنوب با حضور یادگار هشت سال دفاع مقدس فرود بحر آسمانی جانشین ستاد بازسازی در استان و صابری مسئول پیگیری امورات شهرستان‌ها در استان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

طی حکمی از سوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه رودبار جنوب به‌عنوان و رئیس هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات رودبار جنوب و جناب سرهنگ اسلام حاجب و حاج علی پرورش و حاج موسی توحیدی به عنوان اعضاء منصوب شدند.

در مراسمی که عصر امروز ۲۵ مرداد ماه در محل دفتر نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه رودبار جنوب برگزار شد، حکم فوق توسط فرود بحرآسمانی جانشین ستاد بازسازی عتبات استان کرمان به امام جمعه و هئیت امنا تقدیم شد.

صابری مسئول پیگیری امورات شهرستان‌ها در این مراسم با توجه به اهمیت بحث بازسازی عتبات اظهار کرد: اصل بازسازی حرم‌های مطهر که عمدتاً در عراق قرار دارند، ریشه تاریخی و اعتقادی دارد.

صابری ضمن تشکر از عملکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان رودبار جنوب خاطر نشان کرد: باید همه مردم را در بحث ستاد بازسازی در شهرستان‌ها درگیر کنیم و اولین تفاهم را با آموزش و پرورش بسته‌ایم و ابلاغیه برای استانداری و فرمانداری‌ها ارسال شده است.

وی بیان کرد: از سیستم اداری در شهرستان‌درخواست داریم که از مسئول ستاد عتبات عالیات رودبارحاج موسی توحیدی در شورای اداری شهرستان دعوت کنندو مکانی را برای فعالیت خدام عتبات عالیات در نظر بگیرند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *